Idag

Idag skulle jag egentligen åka till sporthallen där det just nu pågår Klubbmästerskap för alla de små hopparna :) För de stora också för den delen, men ja, det är inte så överseriöst för oss.
Och sen efter det i alla fall skulle jag ju till Frida, men inget utav dom fick jag för mamma :( Fast det är bara för att jag måste göra lite grejer i svenska & engelska, för om 8 skoldagar tror jag det är så sätts betygen, & lämnar jag inte in det får jag IG. Och ja, jag har en bit kvar. Men jag vill göra så mycket annat! Så ja, jag & mamma har bråkat ganska mycket sen i fredags. Och pappa ringde nyss & det var väldigt sjönt att prata med honom. Han verkligen förstog mig. Inte för det där med betygen utan allting handlar om så mycket mer än det. För en gångs skull kändes det bra. Jag brukar alltid bli så kluven av vad mamma & pappa säger hela tiden om varandra & annat bla bla bla...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0