Bowling

Just nu sitter jag & tittar på mitt brännsår från Valborg som nu nästan läkt helt(!) , samtidigt som jag sms:ar lite med Lukas. Och juste! På tal om Valborg & det sällskap vi hade då, så var vi med dom idag också ju & bowlade :) JAG VANN SÅ KLART! :D ÖVER ALLA. Med vad var det? Typ 240 poäng nånting kanske? Jag kommer inte riktigt ihåg, men nånting sånt var det. Fast jag tror Gustav hade kommit ganska lika som sig om dom på den banan hunnit köra lika många serier som vi hann på våran bana. Det var jag, Moa & Pontus på en bana & sen Linnéa, Magda, Martin & Gustav på den andra. I alla fall. Jag tror Linnéa kom sist också. Men Gustav har dom där papprerna där man ser poängerna & det så jag vet inte riktigt.


Sist jag bowlade för typ ett år sen ;) Nej men jag var faktist regelt mycket bättre den här gången :D Jag är stolt över mig själv (:





Kommentarer
Postat av: joss

VEM VANN VEM VAN ?!?!?!?

2009-05-19 @ 15:49:00
URL: http://bringitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0