Dagen & makeover

Usch! Idag var det inte min dag. Jag gick runt & var typ ledsen hela dagen & mådde inge vidare & tålde typ ingenting. Bajs på det. Fast träningen gick ganska bra. Jag måste ju satsa lite extra nu eftersom det är på fredag vi åker :O Shit! Fredag, det är ju jättenära! Jag tycker det är jätteläskigt. Men det ska väl bli kul :)

Och vet ni? Jag har fått ett sånt hära ryck att jag vill göra nånting med hela mig! Haha. Först vill jag färga eller slinga hela håret, sen vill jag gå till en som fixar mina naglar (till gelénaglar). Jag vill shoppa sommmarkläder & massa smink, jag vill sola mig brunare (solarium). Sola gör jag gärna innan helgen så jag ser lite brun ut inför de andra när vi tränar ;) Haha.
Men ja, det var nog det. Men jag ska gå nu. Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0