Rädda Barnen - blogg

Skrev igenting igår för jag hade värkligen inte en enda ledg stund. Full upp hela dagen med träning & allting.
Men idag har jag lite tid över så jag kan passa på att säga att jag även kommer blogga de här veckorna under praoen på en av Rädda Barnens bloggar för barn. (För att gå dit, klicka [HÄR]) Eller jag tror det är för barn i alla fall. Hehe.
Jag har bland en massa annat, i uppgift att skriva ett inlägg om dagen. Jag har hunnit skrivit två inlägg hittills, dvs idag & igår :)


Kommentarer
Postat av: MOA

du suger på att blogga linnea. ja menar inte att du suger, utan att du suger på att uppdatera. och när du uppdaterar skriver du fem rader? berätta mer om vad som händer på rädda barnen, vad får du göra? vad händer, vilka jobbar du med?

2009-03-19 @ 07:34:51
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0