Hårförändring & landslagsläger

Nu ska nu få höra, jag har massor att berätta :D

Först tänkte jag säga att jag färgade håret i onsdags :) Rödskimmrande brunt typ med blonda highlights. Det blev bra, fast inte heller allt för stor förändring. Jag har tyvärr inga bilder eftersom jag har tappat bort min överföringssladd, så jag tänkte låna Gustavs, men han har sin hos mamma typ.

Sen åkte jag ju i fredags iväg på landslagslägret :D Det var superduper skoj! (: Orkar inte gå in på alla miljoner detaljer, men kul hade vi i alla fall!

Och melodifestivalen kollade jag ju inte på eftersom vi tränade då eller vad vi gjorde, men jag vet att Malena vann med "La Voix" i alla fall & det tycker jag inte om. Inte nån av mina vänner heller. Men ja, som om man kan göra nånting åt det. Nu ska jag gå & äta. Ha det bra. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0