Smärta

Idag hände nåt jättekonstigt när jag var på träningen. Vi stog & gjorde våra 500 benböj, (jag, Davvan, Ante & Mickan) & efter det när jag gick för att göra mina rygglyft så känndes det som att min fot hade hakat upp sig, så jag försökte knäcka till den. Men det gick inte! Så jag struntade i det. Det gjorde ändå inte ont, det var mest bara obehagligt.
Så jag gick & lek-hoppade lite med de andra. (Det kändes ingenting när jag hoppade)
Sen när jag gick ner igen från trampolinen hade det börjat göra ondare & jag kunde varken flexa foten, sträcka på vristen eller vrida den åt vänster. Så åt höger var det ända sätt jag kunde vinkla foten på. Fast jo stå på den kan jag göra, dvs belasta den uppifrån.
Men när det gör ont gör det liksom ont i vänstra hörnet av foten fast inuti.

Åh, undra vad det är :( Jag har liksom inte gjort nånting, det bara kom. Knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0