Lördagkväll

Hej på er! Sorry att jag inte skrivit på några dagar eller vad det är. Men nu är jag här i alla fall & fryser gör jag som bara den! Och trött är jag också. Jag & Linnéa var ju idag på Ebbas kalas & jag var som sagt prinsessa & Linnéa ängel. Sen åkte vi hem & tänkte träffa Alex, men i stället gick vi till Donken & satt där i två timmar & försökte hitta på nånting med nån. Jonte kunde inte så vi sms:ade Frida Westerlund också men hon kunde inte heller. Men Rosanna & Lovisa hade däremot vägarna förbi så dom kom & åt middag där medans vi tog en glass för vi skulle äta hemma sen. Men Linnéa & jag ville hitta på nånting ikväll så vi sms:ade vidare & frågade om Ante Moberg ville göra nånting, & han kunde, men sen visade det sig att Linnéa inte fick göra nåntiong ikväll så jag stannar också hemma. Jag är ändå så in i skogen trött så det är lika bra.
De andra tjejsorna ska vara hos Rosanna ikväll men ja, som sagt Linnéa fick inte gå ut ikväll & jag skiter i det. Simma lugnt. /å




Kommentarer
Postat av: Mor

Men bilden blev ju jättebra!<3

2009-03-07 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0