Middag hos Lola

Idag ska jag åka hem komunalt. Jag har de andra dagarna i veckan samåkt med pappa till/från centralen, men idag har han nåt möte så jag ska ta en buss till Danderyd och byta till den jättepraktiska bussen 628:an. Den går typ egenom hela åkersberga och sen raka vägen till Danderyd (& tillbaka). Jag ska i alla fall gå av vid Linnéa så ska vi göra oss i årdning för att sen åka och äta middag hos Linnéas storasysters kompis Lola. Jag har träffat henne och hennes familj förut, fast aldrig varit hemma hos dom. Men det ska bli kul :) Och Linnéa tyckte jag skulle ta med mig nåt fint att ha på mig för att hon skulle det, men eftersom typ alla mina klänningar är utlånade till folk tror jag att jag ska ha jeans och en finare tröja till i stället. Men ja, vi får se. Nu ska jag jobba vidare ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0