Kommande tävlingar


Idag fick jag ett mail om nästa kommande tävling vilket är den 4-5 april i Upplands Väsby (UVGK, Upplands Väsbys gymnastikklubb). Det ska bli skoj. Så efter det här lägret nu så får man stå i så man ger igrån sig ett bra resultat då i Upplands Väsby. Det känns som att det inte kommer gå så bra iof, även fast det är ett litet tag kvar, men jaja...
Tävlingen efter det blir den 2-3 maj då vi håller till här i Åkersberga (ÖTF, Österåker trampolinförening). Ni är varmt välkommna att komma & titta! :)
Sen är det nog den i Herrljunga (Frivolten) som står på tur, den 22-23 maj, vilket är intenationellt.
Och efter det hålls SM i Uppsala (UGF, Uppsala gymnastikförening) den 29-31 maj.
Jag ska så klart vara med i alla som vanligt :)
Förövrigt som ni kanske märkte här ovan hålls tävlingarna endast på våren & hösten. Så sen efter SM är det långt till nästa tävling på hösten, om vi inte åker till nån tävling i typ Portugal eller Frankrike eller vad det är. Jag kan inte riktigt. Förra året blev vi inbjudna av två andra länder till tävlingar (Portugal & typ Spanien tror jag det var) men våran klubb har aldrig råd så vi åkte inte :(



SM förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0