Big Bang

Vet ni vad jag fick reda på idag som jag adrig vetat förut? :O Jag har alltid trott att när Big Bang skedde skapades bara Jorden & kanske solsystemet, men idag fick jag & typ resten av klassen reda på (förtom Moa, Anna & Fanny som redan visste det), att det var hela universum som skpdes då! Tänk att man har gått hela sitt liv & haft helt fel uppfattning om vad Big Bang är! Jätteknasigt ju. Till och med vissa av mina lärare visste inte ens om det. Men aja, nu vet jag i alla fall. Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: lovisalovisa

ofta? ;O Det har man ju vetat hela tiden att det

har varit universum som har skapats ! x) Ni är blondiner allihop !

Vilka mer trodde det?

2009-03-11 @ 17:44:13
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0