Ändrade planer (gårdagen) & vad som händer ikväll

Igår blev det inte som väntat. Jag åkte hem till Linnéa direkt efter praoen & var där strax efter fyra för Linnéa sa att hon skulle komma hem då hon också. Men Linnéa kom inte hem fören strax efter fem tror jag.
När hon då hade kommimt hem sa hon nånting i den här stilen "Du vet väl att vi inte ska åka till Lola?" Haha. Och nej, det visste jag inte. Anledningen var att Uffe (Linnéas pappa) var sjuk. Så i stället tänkte vi att vi hittar på nåt annat. Så Linnéa tyckte vi skulle ringa Magda & så kom vi samtidigt på att vi ville gå på bio :) Men Magda fick inte för det var försent med 9-bion, för då skulle vi komma hem vid tolv. Men jag & Linnéa fick tills min mamma pratade med Magdas pappa som fick mamma på andra tankar så jag fick inte heller då. Så Magda var fortfarande hemma medans jag & Linnéa hade hunnit till centrum vid tågen. Så vi gick till donken i stället & åt middag där ;P
Sen kom Magda dit i stället efter att ha ätit hemma i stället. Och ja, vi satt där i tre timmar -.- Det var rekord, för sist jag & Linnéa var på donken satt vi där i bara två timmar ;)
I alla fall. Sen gick vi till centrum & väntade på bussen hem till Linnéa. Jag skulle sova hos henne & Magda kom där på att hon också ville det, så vi båda sov över hos henne.

Så när vi vaknade i morse tänkte vi att vi kunde gå på bio idag i stället & lite tidigare, men det fanns inga bra platser av dom filmer vi ville se. Så Magda åkte hem och Linnéa & jag gick hem till mig & hon tog med sig Kayo (Linnéas hund). Väl hemma hos mig fick Kayo hälsa på en av mina katter Lorentz. Det var inte så populärt & Kayo drog omkull Linnéa så hon ramlade rakt i geggamojan. Då ville hon åka hem så hennes pappa kom efter ett tag & hämtade henne & Kayo.

Men vi ville hitta på nånting ikväll ändå så nu ska jag, Moa, Linnéa & Magda  mötas vid Sharas grill klockan 20.00 tror jag. Sen ska vi hålla oss utomhus & hitta på nånting. Typ gå nånstans & mest prata I think.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0