About lite allt möjligt

Idag åkte jag hem till Magda efter skolan. Trevligt. Jag hjälpte henne lite med att packa hennes katter som skulle nånstans medans dom är borta. Hon ska nemligen åka till Åre i morgon klockan 06:00. Det ska inte jag tyvärr. Tråkigt. Jag vill åka till Åre & pappa funderar på att åka dit, han & min bror under den helgen jag är på ladslagslägret eller vad man ska säga. Buhu! :( Hihi. Fast jag & Jennifer ska åka på hennes tomt & bygga ett hopp nån dag, så det ska bli skoj! Om inte snön hinner töa bort innan -.- Inte för att jag har nåt emot att det är påväg att bli sommar, men det är så jobbigt när det är mittemellan vinter & sommar när det är mulet & blötsnö.
Hoppas ni gillar det & inte är lika negativa som jag till det här med blötsnö ;) Puss & kram.





Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så att du vet ska jag inte til Åre ;)

jag ska till Funäsdalen ocg Ramenberget ;)

men gulligull på dig :D



KRAMM!!

2009-03-04 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0