Tillägnat intresseklubben

PERSONLIGT

01. Vad heter du?
Linnea Ågren
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte. Linnea funkar bra :P
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Ett förslag av mamma var Maja
04. Vilket stjärntecken är du? Oxe
05. Vilken årgång är du? -94
06. Vart bor du? Åkersberga
07. Bott utomlands? Nej
08. Flyttat antal gånger? Fram tills jag var fyra flyttade jag 2 ½ gång. Den halva ggn var när mamma flyttade ifrån pappa. Sen dess har vi bott varannan vecka
09. Vart skulle du vilja bo? Vet inte
10. Vilken skolklass? Ska börja i 9B till hösten tror jag
11. Vad hatar du? Folk som gör sig lyckliga på andras bekostnad. Och respektlöshet
12. Vad uppskattar du? Komplimanger, folk som bryr sig
13. Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte

UTSÉENDE

01. Hur lång är du? 166 cm
02. Hur mycket väger du? Sist jag vägde mig för nån månad sen vägde jag 50 kg
03. Hårfärg och frisyr? Långt & blont med lite olika nyanser
04. Ögonfärg? Blåa i solljus, gröna annars
05. Mest nöjd med?
06. Minst nöjd med?
07. Skostorlek? 37-38
08. Glasögon? Jag tror jag ska ha det egentligen, men jag behöver nog inte det. Det var mest förut
09. Har du några piercingar/tatueringar? Nej. Eller öronen

FAVORITER

01. Filmer? Vet inte
02. Låtar? Vet inte
03. Årstider? Sommar
04. Mat/dryck? Dryck så är det mjölk :D
05. Djur? Typ katt eller hund
06. Färg? Har ingen favoritfärg
07. Parfym? Har ingen favoritparfym heller
09. Ämne i skolan? Hm... Drama, idrott, NO mf.
10. Sysselsättning? Träningen, datorn, sola

KLÄDER

01. Vad använder du just nu för jacka? Ingen
02. Vad använder du just nu för skor? Några tygskor, men jag måste köpa nya snart :P
03. Favoritfärg på kläder? Vet inte
04. Favoritmaterial på kläder?
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Massa!
06. Favoritaffärer?
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet inte
08. Favoritmärke?
09. Vad har du för tröjstorlek? Vet inte. Kanske S ibland XS?

DITT RUM

1. Stort, litet eller mellan? Mellan. Fast det hos pappa är nog lite mindre än hos mamma
2. Vilken färg på tapeterna? Inga tapeter hos mamma, men hos pappa är dom typ lite åt färgen orange
3. Vilka färger går rummet i övrigt? Hos mamma är det vitt med en lila fondvägg, & pappa är det som sagt typ oranget.
4. Vad vill du ändra där inne? Hos pappa vill jag göra om allt, men hos mamma är det ganska trevligt
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja
b) Video/dvd? Ja
c) Dator? Ja
d) Stereo?
e) Telefon? Ja
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hos mamma: gångväg, gräsmatta, fotbollsplan, annat radhus. Hos pappa: biluppfarten eller vad det heter. Annars massa tomt.
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vid datorn, ritar, lyssnar på musik, byter om osv ^^
8. Favoritpryl i rummet? Vet inte. Datorn? Eller sängen kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0