Laserdome eller inte?

Just nu står jag inför ett svårt beslut. Jag har nämligen fått erbjudandet igårkväll/natt att åka med till Laserdome om två timmar ungefär med Lukas, hans kompisar från Vaxholm, Gustav & David. Men jag sitter här nu med Moa & jag har inte ätit frukost, inte klätt på mig, inte sminkat mig, inte duchat & tvättat håret eller torkat & borstat det heller. Jag har heller inte funderat på hur jag ska ta mig dit eller om jag ska ta med mig en kompis. Eller jo, jag funderade på om jag skulle fråga Jennifer eftersom hon känner Gustav & så är hon ju lite översocial & det kan ju vara bra bland folk man inte känner. Men jag tror nog jag skiter i det. Hade jag fått vetat det tidigare eller att det var senare idag hade jag nog hängt med, men nej jag tror inte jag gör det nu. Vi ska ju också kanske till Laserdome på torsdag med klassen. Så ja, nu vet ni! Hihi. Puss.



Själv har man sprungit in i en vägg, som nästan syns på den här bilden, med en väldans fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0