Tonight

Ikväll är det bal för niorna. Sånt är trevligt :) Åttorna ska ju servera, & av oss blev (det efter lottning): Moa, Lovisa, Ella & Fanny. Egentligen skulle Rosanna också det fast hon bytte med Josse. Jag ska i alla fall inte det, fast det skulle vara kul att se deras klänningar... Fast det kommer säkert ut bilder på facebook sen ändå ;) Aja.

Nu sitter jag & Magda & funderar på om vi ska med några andra tjejer till NRJ ikväll på Grönan. Och vi kan inte bestämma oss! Fast vi måste vara hemma klockan tolv ungefär eftersom Moa ska sova hos mig & hennes bal-servering slutar då. Men vi kan vara där i ungefär fyra timmar ändå ju. Fast vi har inte bestämmt oss hur vi gör. Men jaja, vi får se hur det blir. Nu ska jag packa min saker så ska jag till mamma snart :) PUSS



Bild från tjejkvällen i lördags ;)


Kommentarer
Postat av: lovisalovisa

jag serverade också :(

2009-06-13 @ 19:32:27
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0