Idag & lite framöver

Idag är jag ledig =) Sånt är alltid trevligt. Men i morgon blir det skola igen. Fast då ska vi, om det är fint väder, åka till solbrännan :) Inte för att jag vet vad vi ska göra där, men det blir säkert kul. Och juste! Sen är det bara tre dagar kvar & sen är vi lediga i typ 10 veckor eller vad det är. Jag kommer åka bort typ hur mycket som helst, men kommer vara hemma några få veckor ändå. Jag måste ju hinna vara med min Linnéa också (:

Har även idag blivit tillfrågad att hänga med några killar till garnsviken & grilla & sånt, & ta med mig mina kompisar, meeeeen jag orkar inte. Det är ju också skola i morgon.
Aja. I helgen är det i alla fall läger. Och på fredag ska jag klippa & färga/slinga håret :)

-puss


Kommentarer
Postat av: Lolle

Vad bra att du har koll på frissabesöket. Topp!

2009-06-08 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0