Om de två kommande dagarna

Idag var sista riktiga skoldagen. I morgon ska det vara "elevfest" hela dagen. Jag vet inte allt vi ska göra, men vi ska i alla fall typ köra singstar med klassen, frågesport & sen på lunchen ska det vara tvårätters & så är det lärarna som serverar & sen dom som har sång eller "spela instrument" som fördjupning ska underhålla medans också. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer men lärarna ska i alla fall uppträda & så ska Johan Becker från Star Pilots som var med i finalen i melodifestivalen komma.

Sen på fredag ska vi lära känna solskiftets åttor genom att köra brännboll med dom. Vi ska äga dom hade jag tänkt. Sen i alla fall är det ännu mer skoj nästa vecka, men jag vet inte riktigt vad eftersom jag var sjuk i måndags när vi fick veta det. Men jaja.

PUSSAR



Juste! Jag gjorde mitt sexualkunskaps prov idag. Det var väldigt enkelt med få frågor, men ändå skrev jag det på bilden x 2. Alltså fyra stycken A4papper  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0