Resumé

Hallo! :) Nu ska jag försöka sammanfatta från torsdag & frammåt.

I torsdags skulle ju jag, Magdalena, My & Rosanna kanske till NRJ på Grönan & så vart det också :) Fast det höll bara på till nio så vi försökte åka gratis ett tag, men den idén funkade inge vidare, så vi åkte hem tillslut vid elva så vi var hemma till tolv.

Fredagen var det ju skolavslutning & det var minst sagt väldigt sorjligt eftersom skolan läggs ner & sen ska vi bli av med några lärare också i samband med det. Jag tyckte det var hämskt att våran idrottslärare Daniel ska flytta tillbaka till Söra. Han var nog på riktigt den bästa läraren jag har haft i hela mitt liv. Anna, min dramalärare, är också bra, men nej Daniel är bäst!
Sen var det dags att klippa sig efter det. Det blev inte så stor förändring, men jag är ändå nöjd :) (Mitt hår är smutsigt nu så jag tänker inte visa hur det blev fören jag tvättat det) ;)
Efter det var det dags att dra till träningslägret.

Lördag & söndag var jag ju då på lägret. Det höll till här i Åkersberga men alla sov tillsammans på Dommarudden. Och det var skoj! :) Fast vädret var ju lite tråkigt så vi fick hålla oss innomhus.
Men en grej som är så tråkig är att nu kommer man ju inte träffas fören i höst igen när tävlingarna börjar. Fast iof funderar GK Frivolten på att ha ett liknande läger sista veckan på sommarlovet. Så det är nånting man för se fram emot :-)

Idag åkte jag, Magdalena, Rosanna & Lovisa in yill Täby C & shoppade :) Det var trevligt.
Men nu måste jag rusa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lolle

Det är FRIVOLTEN som ska ha lägret. Bra för dig att veta så att du inte åker till fel stad.

2009-06-15 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0