Övernattning hos Lovisa

Ja, igår till idag sov jag, Magdalena, Lovisa & Rosanna hemma hos Lovisa :) Tidigare på dagen var vi i Täby C som jag nämde i det tidigare inlägget.
Vi lagade vår egen mat & efter det slog vi oss ner & tittade på "Benjamin Buttons otroliga liv" & "The boy in the striped pyamas". Båda var väldigt bra tycker jag. Eller "The boy in the striped pyamas" var kanske lite bättre. Eller nej jag vet inte. Skit samma. Sen kollade vi in några halvt patetiska bloggar & diskuterade ätstörningar, bekräftelse, uppmärksamhet osv. Haha. Sen började klockan närma sig fyra tror jag & vi gick & la oss i Lovisas inrädda förråd. Där låg vi & jätteflummade en stund innan alla somnade efter ett tag.
Sen Magda skulle åka iväg tidigt i morse, så när vi vaknade var hon inte kvar. Men vi tog det lugnt, åt frukost, hoppade trampolin, solade lite, åt tårta osv :)
Sen var det dags för mig att åka hem så ja, jag har varit här hemma resten av dagen.

Men nu ska jag nog snart gå & lägga mig. Kisses!

Kommentarer
Postat av: MOA

Jag saknar dig <3 :'( jag kommer inte klara sju veckor utan dig.

2009-06-17 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0