Lite about helgen & det kommande lägret

Nemen tjeena! :)
De senaste dagarna har varit precis som ett sommarlov ska vara verkligen! Underbart, mysigt, härligt, läskigt, hämskt, & galet. Eftersom det hänt grejer hit & dit. Och juste, så klart spenderat med Linnéa :D Det skulle vara härligt nu att inte åka på läger utan att stanna hemma med henne. Men sånt är livet. Vi får höras på telefon hon & jag :)

Ja, som sagt drar jag på läger nu i morgon klockan två & kommer inte hem fören 1 juli. Och eftersom man ska vara aktiv på dagarna & hänga med på det vi gör & lyssna & så, så får man inte hålla på med mobilerna. Dom ska ligga ljudlösa på rummet. Men ja. Jag tror det kommer bli kul i alla fall :)

Men jag borde gå & sova nu eftersom jag måste vända tillbaka lite på dygnet eftersom det typ är väckning klockan halv åtta varenda dag. Så puss & god natt så skriver jag kanske nånting i morgon, men gör jag inte det så är förmodligen nästa gång jag skriver efter lägret för jag tror knappast dom har en datorn tillgänglig för oss barn där. Men jaja. God natt & sov gott :)
haha



Bild från i lördags.
Från vänster: Jag, Jennifer, Linnéa & Josse A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0