Läger

Ja, igår var skoj. Fast jag kom inte i säng så sent utan jag la mig kanske vid två. Men kul vare! :)
Ikväll ska jag leka med Linnéa så jag ska åka till henne snart. Väntar bara på att pappa vill skjutsa mig. Han tycker jag kan cykla, eftersom det typ bara tar en kvart sa han, men nej tack, jag orkar inte.
Sen på måndag till 1:a juli ska jag, Jennifer, Ella, Lisa, Josse, Mira & massa fler åka på konfirmationsläger :D Vi kommer vara på Graninge stiftgård på Värmdö. Och min kära vän Magdalena ska med sin konfagrupp också dit! Så vi kommer träffas varenda dag typ :) Fast jag har ju annars Jennifer, Eller & dom så det är ju inga problem ;P Haha, som om det skulle vara ett problem annars, men ja ;P

Nu vet ni. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lolle

Ljusterö stavas med lj. Fast det är till Värmdö ni ska. Så åk inte fel nu. ;-)

2009-06-20 @ 15:19:36
Postat av: Lolle

Bra nu hamnar du nog rätt<3

2009-06-20 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0