Förberedelser till i morgon

Idag har först halva dagen bestått av att göra ingenting typ & slöa hemma hos mamma. Sen skulle jag & Gustav hit till pappa & efter det har jag hela kvällen fram till nyss hjälp till till att förbereda till i morgon. Ja, jag ska alltså fira midsommarafton här hemma i år med alla grannarna nere vid sjön.
Det brukar gå till så att allt startar typ 12 tror jag, & då har vi (nämner inte i ordning) piknick, klä midsommarstången, skattjakt för barnen, tipspromenad där man vinner pris, dans runt midsommarstången, dragkamp (gottsundavägen mot hagbyvägen), andra lekar osv. Sen äter man middag hos nån, om vi inte äter själva vilket jag inte skulle tro. Senare på kvällen vid 10 går alla till golfbanan & så spelar vi brännboll :) Efter det blir det efterfest hemma hos nån, vilket alltid brukar vara hos oss, men i år är det hos några som heter Denny & Marina. Haha. Vi bar dit stolar & bord också för att dom inte hade tillräckligt. Asså dom hade satt upp ett partytält på deras ganska stora altan så där kommer vi sitta :)

Nu ska jag sova så man orkar upp i morgon. Har massa jag måste hinna innan det börjar. Så puss & god natt <3

Kommentarer
Postat av: MOA

jävligt smart av dig att skriva vilken väg du bor på? ditt efternamn står fan här och ja, nu vet vi var du bor också. vilket jag redan visste men ja, du gör det jävligt lätt för att psykopater!

2009-06-19 @ 12:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0