För er som sitter & funtar över vad jag har gjort idag

Idag försov sig både jag & min gå-till-skolan-med-när-jag-är-hos-mamma-kompis, Moa. Det var ganska coolt för vi försov oss exakt lika länge! Båda vaknade vid halv åtta. Så vi gick till skolan tillsammans ändå.
Sen gjorde vi klart en reklamfilm vi hållit på med på bilden & jag är skådespelaren eller vad man ska säga. Haha, älskar den filmen :)
Efter det var det dags att bege sig till dramasalen för då skulle vi fixa tills vi skulle ha en teaterföreställning. Jag, Lovisa, Magdalena, Sandra & tre nior som heter Frida, Jennifer & Mikaela var en ansambel så det var bara vi som skulle spela upp den just då. Och, ja. Sen på vägen hem ville Moatoa att jag skulle sms:a henne när jag slutat så jag ringde & frågade vad det var & då ville hon att jag skulle komma hem till henne så vi kunde laga middag tillsammans x) Haha. Så jag ska  bege mig dit aldeles strax ^^ Vi får se vad hon tänkt hitta på för nåt gott ;P Eller om vi bestämmer nånting tillsammans. Jaja. Jag borde gå till henne nu. PUSS


Kommentarer
Postat av: lovisalovisa

Du vet att Sandra i våran klass och en annan nia

också var i våran grupp x)

2009-06-02 @ 19:07:56
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0