1:a juni

Inatt var inte en trevlig natt. Massa tårar & skrik & tillslut drog jag ut & tänkte sova ute. Så jag la mig på första bästa ställe. Precis utanför huset var det iof. Men somna kunde jag inte utan jag mest låg & samlade mina tankar. Efter ungefär en halvtimme vid tre gick jag in igen. Då sov alla. Det var skönt. Tidigare hade jag råkat väcka Gustav som, när han hörde mig gråta, ropade "Linnea? Hallå? Mamma vad är det med Linnea?". Usch.
Så nu är min dator full med fläckar från tårar blandat med mascara. Hehe. Jaja. Detaljer är inte nödvändigt.


Idag är jag hemma från skolan. Halsfluss har jag. Eller mamma tror det. Men ja, jag har feber, väldigt ont i helsen, ont i huvudet & mår illa ibland. Så det är ganska troligt. Så det blir väl till att ta det lugnt idag. Ha det bra, pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0