I'm home

Wiho! Nu är jag hemma igen! Jag har haft jättekul! Värkligen!
Men precis när man lärt känna alla lite bättre & kommit många nämre är allt slut. På söndag sker nemligen själva konfirmationen. Och eftersom våran grupp är så stor ska vi konfirmeras i två omgångar. Först några klockan 13:00, & sen några klockan 16:00. Jag är i den första gruppen.
Det kommer komma massor med bilder på facebook sen också om Jennifer orkar lägga in dom snart. Eller det var ju iof fler än hon som fotade men jaja.

Ikväll ska jag sova hos Jennifer. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nånting inte så ansträngande eftersom man verkligen är helt slut efter lägret! Tio dagars dygnande typ ;) Eller nästan i alla fall :P Aja.
Sen i morgon ska jag, Sara, Jennifer & kanske några till från konfagruppen dra till donken.
Nu ska jag gå & lägga mig ett tag. Jag är jättetrött! Så puss & god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0