Listaa

Nämn något som gjorde dig glad igår: Åh! Det hände massa kul igår! :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Snackade med Ludde tror jag
Vad har du druckit idag? Saft, fanta, mjölk
Vad var det senaste du åt? Grillat
Vad var det senaste du köpte? Kläder
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Skymmning, utan ett ända moln på himlen
Godaste glassmaken? Vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Sover du tungt? Nu gör jag verkligen efter de här dagarna på lägret
Drömmer du mardrömmar? Nej
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte
Favoritklädsel? Hm... Vet inte
Favoritlåt just nu? Space Cowboy - Falling Down (ft. The Paradiso Girls)
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster med tomten utanför
Vad gör dig glad just nu? Alla konfamänniskor :D
Vad ska du göra härnäst? Ingenting -.-
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Taggad, även fast jag inte har nånting att hitta på för jag måste sova hemma
Favoritgodis? Choklad!
Kläder just nu? Shorts & vitt linne
Sommarplaner? Jag ska bort massor, men vill också hinna vara med alla mina vänner här hemma
Hur många kuddar sover du med? Två
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Linnéa
Är du kittlig? Ibland :P
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Oxe
Äckligaste insekten? Vilken hämsk fråga! Inga djur är äckliga, det är inte deras fel hur dom föds
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Tänker jag inte säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0