Nykonfirmerad & allt

Morsning korsning!

Ja, då var man nykonfirmerad & allt! Både jätteroligt & jättesorjligt. Haha, vi tabbade oss lite här & där under själva konfirmationen i kyrkan, men sånt är bara kul. Det var ganska tråkigt också att vi var tvugna att dela upp oss eftersom alla inte fick plats samtidigt i kyrkan, så jag kunde inte se när dom andra tog sin konfirmation eller vad man ska säga :P Men jaja.
Sen efter följde Linnéa & Magdalena med mig hem till min mottagning. Och juste! Jag hade tänkt fota & lägga ut bilder på min presenter, men jag har inte haft tid till det. Jag kan säga vad jag fått :)

- Ett halsband med ett hjärta på.
- En silverring ingraverat "Peson 15/11 -07", hon har en likadan där det står "Ågren 15/11 -07" i. Det var så att vi "förlovade" oss det datumet & ristade in det i några andra silverringar som vi båda nu tappat bort. Dom nya är jättefina! :D & väldigt dyra tydligen (:
- En klocka av min mamma som jag inte fått än utan jag ska kolla på en nån dag.
- 1000 kr av min morfar
- 1000 kr av min farfar
- 500 kr av pappa
- 100 kr av Anna-Carin
- En ros av Magdalena

Det var nog allt. PUSS

  


Kommentarer
Postat av: Lolle

Det var den FINASTE konfirmationen jag varit på!

Tårarna bara rann och du var SÅÅ vacker. <3

2009-07-06 @ 08:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0