Resande

Idag vaknade jag klockan typ två eller tre. Ja. Haha.

I morgon ska jag & My & Magda till Gröna Lund. Och sen på onsdag åker jag, mamma & Gustav till min morfar i Kramfors. Vi ska vara där i 10 dagar & jag ska sola 24/7 hade jag tänkt. Sen när dom 10 dagarna har gått ska vi till pappa. Och eftersom vi ska till min farfar då med pappa & min farfar bor vid min morfar i Härnösand så byter vi där uppe. Hur länge vi ska vara där vet jag inte. Några dagar typ. Men vi ska hinna åka kanske till Gotland eller Skåne också eftersom vi känner folk där, men jag vet inte. Jaja. Efter det resandet kommer jag nog vara hemma resten av lovet i alla fall tror jag. Om jag inte ska ut med Magda med hennes segelbåt också. Ja, vi får se.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0