5 juli

Idag har jag gjort massa nytta :) Jag har bland annat klippt hela gräsamattan. Det tog tre timmar. Då är det inte för att jag är seg utan våran tomt är på 5100 kvm, så det är därför ;P
Sen på eftermidagen åkte jag, Linnéa & pappa & shoppade mat i Arninge till i morgon. Där träffade vi även på Josse & hennes mamma som också shoppade mat till i morgon ;)
Efter det skjutsade pappa oss till Täby C. Jag hade ju varken köpt kläder eller skor till i morgon så det gjorde vi då. Mer exakt vad jag köpte kommer förmodligen på bild i morgon eller övermorgon om jag orkar lägga upp.
Sen åkte vi hem, åt, & fixade oss. För efter det var det dags att dra till Magdas mottagning. Hon konfirmerade sig idag. Fast vi åkte hem därifrån ganska tidigt. Jag var tvungen att vara hemma till 22 ungefär. Och Linnéa hänkade på då eftersom vi tog samma buss.

I morgon ska det bli skoj! :) Jag ska konfirmera mig. Linnéa & Magda följer med hit efter också på min mottagning. Sen på måndag tror jag det är om det inte är söndag, åker Jennifer till Fanny i Frankrike & kommer vara borta i fem dagar. Jag kommer sakna henne ^^
Jaja, nu ska jag snart gå & lägga mig för att hinna göra mig i årdning i morgon innan jag måste åka för att vara i kyrkan halv tolv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0