Kväll med Magdalena

Idag fram till klockan åtta ungefär gjorde jag typ ingenting. Fast från dess fram till nu har jag varit med Magdalena. Jättehärlig kväll precis som sommaren ska vara. Verkligen! Och juste, på väg hem också från Rosanna som bor i Tuna gick vi förbi Söraskolan eftersom jag bor precis där, & då var det tänt inne i skolan & mitt när vi snackade som mest om konfan & alla människor där till, så ser Magda att våra skåp, våra böcker, våra bänkar, våra stolar, osv står inne i denna skola! Så hämskt var det!! :( Det är säkert samma i Sol nu också. Asså att dom redan flyttat sakerna. Så dom börjar väl halvt riva, eller ja, renovera Berga snart då också. Blä. Sorjligt är vad det är.

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp i rimlig tid i morgon eftersom vi ska åka elva. Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0