Detta har hänt

Häj! :D Jag är inte hemma än, men jag åker snart så jag kommer hem i natt :) Så just nu sitter jag vid datorn som fanns här & väntar i princip på att vi ska åka snart. Färgan går från Visby nånting över 12 tror jag. Så vi åker härifrån 20 i 12 ungefär.

Vi har under dessa dagar bott hos Anna-Carins pappas & fasters hus, vilket är en gammal tågstation eller vad man ska säga, eller typ stationshus, vilket var ganska coolt.
Men ja, vi har gjort lite allt möjligt. Två dagar har vi badat i en lagun där det är typ vita klippor nästan & aldeles klarblått/grönt vatten. Jättecoolt!
Sen har vi varit på raokar, vi har varit vid olika stränder & badat. Och sen har vi vart på andra sevärda & häftiga ställen.
Och juste, jag glömde min bikini hemma så jag & pappa åkte till Visby häromdagen & köpte en ny :)
Jaja. Nu ska vi städa & fixa det sista så ska vi åka om snart en timme eller vad det blir. Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0