List

God dag people! :)
Idag har jag inget intressant att skriva så jag gör den här listan i stället:


Lovar du att vara ärlig? Yes
Du heter: Karin Linnea Ågren
Låt just nu? Typ ingen
Röker du? Nope
Beroende av: Ingenting förutom godis just nu
Favoritkaraktär(er) i film: Har ingen
Vem behöver du mest just nu? Spelar ingen roll för jag kommer ändå inte komma hem & kunna träffa nån på hundra år! :(
Vad tror folk om dig? Jag vet inte. Gott hoppas jag
Stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, ögonbryn, ögon & ögonfransar. Sen kroppen generellt
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag kan göra stillastående bakotvolt på marken ;)
Hur imponerar man på dig? Inte vet jag
Brukar du skratta för dig själv? Japp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det vill hon nog inte att jag skriver här
Vilken är din favoritmålning? Har ingen favoritmålning
Vart bor du? Söra & Gottsunda i Åkersberga
Trivs du där? Ja det gör jag väl
Äger du några converse? Nä
Festar du mycket? Skulle jag inte påstå
Vad har du för mobiloperatör? 3
Är du allergisk mot något? Nä  
Har du haft sex senaste månaden? Nej 
Nästa mål i ditt liv?
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Linnea", "a hallå?" eller "hej" 
Vem ringde du senast? Magdalena. Men det var ett tag sen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att hon hade ätit klart & att jag skulle komma 
Antal sömntimmar inatt: 9 tror jag
Sov du ensam? Min katt Ninja sov brevid 
Tycker du om din pappa? Ja 
Brukar du komma i tid? Nja
När mår du bra? Vet inte. Jag mår bra när jag mår bra. Inte vet jag när det är
När blev du fotad senast? Idag
Vanligaste färg på dina kläder? Olika
Vad tycker du om fötter? Haha, vilken fråga. Tycker typ ingenting spec om fötter
Är du smart? Ja det är jag väl...? :P
Är du aktiv i skolan? Ja
Vem/vilka saknar du just nu? Åh :( Typ alla männiksor i hela världen. Jag har bara familjen här uppe ju 
Favoritdryck på morgonen? Mjölk
Rakar du benen? Yes
När brukar du gå och lägga dig på vardag? Runt halv 11 kanske
Är du blyg? Nej
Vill du hellre ha mail än brev? Haha det spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Har du spytt offentligt? Ja, fast det var bara Guuran & Davvan som såg tror jag
Har du varit full?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Stå & kissa, bli avsugen & ha sex
Använder du stjärnor eller kajal? Nej
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Familj & vänner
Är du nöjd med ditt liv? Ja, man ska verkligen vara tacksam för allt man har
Om inte, vad vill du ändra på?
Är du bortskämd? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0