Haha, minnen

Vet ni vad jag upptäckte idag? Jag lyssnade på en massa gammla inspelningar på min mobil & så var det en inspelning från upptaktslägret i vintras! När vi var i det typ största huset & Josse spelade piano & vi andra sjöng. Och sen kom ledarna & vi skulle ha sovit så jag, Jennifer & Ella fick springa tillbaka till vårat hus & "lägga" oss.
Och så kommer jag ihåg när vi massa tjejer från vårat hus dushade tillsammans & så sprang vi ut ett varv runt huset i snön, men medans vi gjorde det låste nån kille ut oss & alla andra killar + Ida stog & kastade snöbollar på oss & vi höll ju på att dö av kyla utan skor & allt. Det var verkligen hämskt! Speciellt för fötterna.
Sen på natten kom Rasmus & några från Grupp 5 när jag, Jennifer & Ella sov, & kastade snö på oss osv... :D
Jag kommer ihåg mitt första intryck av Ludde också, & så kommer jag ihåg när vi lekte med Grupp 5 typ fotboll & den dära flaggleken.

Hahah.  ;) Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0