Kalaset

Igår var väldigt skoj :) Jag kom dit först för ovanlighetens skull, även fast jag kom typ nån minut i tre, & det var tre det började. Men ja, vi gav henne presenterna, sen åt vi tårta :D Jennifer lyckades blåsa ut alla ljus förutom ett x) Jättegod tyckte jag i alla fall tårtan var. Det var cappucinotårta.
Efter det var det dags att åka på Jennifers sk donut (bilden). Vi fick ta på oss våtdräckter & flytvästar. Eller ja, alla fick inte våtdräckter. Inte jag.
Jennifer, Elin & Ella började åka. Efter dem var det jag, Moa & Lisas tur. Men det började med att John knuffade i mig i vattnet. Usch vad kallt det var! Fast man vande sig. När vi väl satte igång & åkte tyckte jag det var sådär-kul, men närmare slutet blev det as skoj! :D Gud vad man garvade! :) Galet var det.
Sen när alla åkt gick vi tillbaka & grillade hamburgare. Vi körde Jennifers kort en stund där innan också iof.
Men ja, efter vi ätit klart gick vi ut & lekte :D Haha. Det var kul :D

Sen efter ett tag var jag, Ella & Moa tvugna att gå. För Ella var tvungen att åka hem & Moa skulle sova här & var tvungen att följa med Ella & hämta grejer som hon hade där. Så jag fick hänga med.

Jennifer, Elin & Ella


Jennifer, Elin & Ella åkandes


Skitsnygg bild på mig & Moa


My med mina & hennes solglasögon


Lite folk bara. John, Jasse, Bia, Emma, Moa & Lisa på båten


Min, Lisas & Moas tur! :D


Jennifer, Ella & Elin nyirammlade


Efter åkturen


Körsbär :D


Jennifer dansar till muuusik


Lekar! :D Jag, Elin, Jennifer & Ella

Finns massa fler bilder på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0