Hemlängtan

Gud vad jag längtar hem nu känner jag! Jag brukar annars vara en sån som trivs att vara bara med sig själv eller vad man ska säga & inte varit beroende av kompisar. Men sen jag kom hit har jag bara velat hem igen :( Eller okej, kanske inte när de dagarna när det typ varit regn hemma & strålande sol här. Men ja. Jag saknar framför allt konfamänniskorna. Blä :( Fast det är skönt, för mamma & pappa förstår mig & mamma sa att det var dumt av henne att göra så vi är här så länge (x Och pappa fixade ju så jag kunde få komma hem lite tidigare till Jennifers födelsedag i alla fall :)


Bild från konfalägret sista natten. Från vänster, Jocke, Ludde & jag.
Jocke med mina solglasögon & Jennifers basker. & Ludde med Majas solglasögon & typ ledarnas polisgrejsimojs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0