I'm back

Nu är vi hemma igen! :D Jag vet att ni har saknat mig. Vi har haft jätteskoj! :D Både i backen & på hotellet & överallt annars som vi var :) Vi bodde i Gävle på hotell.
Vi har:

  • Åkt skidor lite normalt sådär
  • Åkt snowbord
  • Hoppat & railat (jag ääger i hoppen, jag kan faktiskt graba you know ;D hahah)
  • Vunnit fina grejor
  • Ätit på resturang vid Gävles torg
  • Gått runt lite på Gävles torg
  • Hoppat från statyer sammtidigt som vi fotade på Gävles torg
  • Köpt en tidning, men glömmde att ta med den så Jennifer & jag fick springa tbx, på Gävles torg
  • Sett två bratar på Gävles torg
  • Tittat på film
  • Ätit goodis
  • Ätit jättefin frukost
  • Bott i ett mucho fint rum med panoramafönster & jätteöppna ytor
  • Slängt oss i sängarna & hoppat i dom
  • Jasse har rammlat & fått hjärnskakning eller nåt (inte så farligt som det låter)
  • Haft först lagom med snö men motvind & piskande snö i ansiktet
  • Sen haft massoor med nysnöad lössnö nästa dag
  • m.m.

Sen alla bilder har inte jag, utan dom finns på facebook snart förhoppningsvis. Det var med Jasses kompis kamera vi fotade. Men lite bilder har jag som vi fotade med våra mobiler med. Så här kommer några av dom:



 



Kommentarer
Postat av: L I N N É A

det heter inte bratar, det heter brats :P <3

2009-01-26 @ 20:55:56
URL: http://pesons.blogg.se/
Postat av: Josse <3

Naaaw , söta bilder <3

2009-01-28 @ 20:46:47
URL: http://abraahamssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0