Problempizza & Solsskiftet

Jag har fortfarande inget internet hemma så jag utnyttjar datorerna här i stället. ;)

Igår i alla fall missande vi två bussar & sen medans vi väntade på den tredje bussen såg jag Jonte en bit bort så vi gick & hejade på honom & väntade på bussen med honom en stund (:
Sen kom vi hem efter en lång, blöt & kall stund. Då var det dags att äta lite middag så vi tänkte beställa hem pizza. Linnéa fick ringa. Dom sa att det skulle ta 3 kvart så det var väl bara att vänta. Sen efter typ 50 min så ringde pappa upp dom & då sa dom att dom inte kunde köra hem pizzan som dom sagt för att det var för långt bort typ. Så om vi inte hade ringt hade vi väntat & väntat i all oändlighet. Dom ringde alltså inte & meddelade eller nånting. Plus att vi hade jättebrottom till Öppna huset på Solskiftesskolan. Sen efter massor med grejs så kom vi till slut dit till pizzerian i stället.
När vi fick pizzan var den typ ljummen & vi fick i slutändan också betala fullt pris efter hur fel dom hade gjort. -.- Så där förlorade dom några kunder. Padrino pizzeria var det förövrigt.

Sen väl i Solskiftet var det väldigt trevligt. Våra lärare hade tait med grejer vi hade gjort & ställt upp det som en liten utställning.
Sen var den en tjej som gick i den skolan i kanske 8:an eller 9:an som frågade mig om jag gick i 5:an & skulle börja där eftersom det här egentilgen var för 5:orna som ska börja där i höst -.- Haha, så svarade jag att jag gick i 8:an & han ba' "Oj, förlåt (x" Fast asså jag var ju där precis som hon & skulle visa hur kulturprofilen fungerar. Inte för att jag gjorde det så mycket, men skit samma.
Nu ska jag gå & spela kort med alla andra tjejsor eftersom vi har en rast som är typ längre än lunchen -.- Jippie!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0