Last year

Jag gjorde den här för ett tag sen men publicerade den aldrig typ men ja, nu är det bara att läsa så, enjoy! 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig haft nåt nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm.. nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte som stog mig nära.
5. Vilka länder besökte du? Danmark i tävlings sammanhang.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Pengar :D moaha
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Jag vet en upplevelse jag inte kommer glömma, men jag vet inte viket datum det var. (a) Efter midsommar i alla fall.
8. Vad var din största framgång 2008? Uttagningen till NM kanske. & rudiuoten. (Fast det är ju bara ur trampolinsynvinkeln, men jag kom inte på nåt annat)
9. Största misstaget? Många misstag jag ångrar ganska starkt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hjärnskakning bland annat. (Eller jag tror det var i år? haha)
11. Bästa köpet? Vet inte. Köper typ bara kläder & smink.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen kläder & smink.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Sämst på titlar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat hur mycket jag älskar min bästa vän.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag önskar att jag var bättre på tider bland annat. Moa & Linnéa vet vad jag menar. ;)
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen. Kanske ibland lite släkt med också, men det är inte så ofta, förutom morfar/farfar.
19. Blev du kär i år? Don't relly know.
20. Favoritprogram på TV? Får sällan tid över att titta så mycket på TV.
21. Bästa boken du läste i år? Jag har bara läst ut en & den var väl bra ;p.
22. Största musikaliska upptäckten? Fattar inte frågan.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg. Jag fyller liksom år på våren, det var ett tag sen ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Massa grejer som jag nu istället fick i julklapp :D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Gick i skolan & tränade. Hände inte mycket mer.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag borde värkligen sett på julkalendern, för jag tittade inte en enda gång.. :(
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Någorlunda normal I think ;)
29. Vad fick dig att må bra? Kanske när jag tränade. Linnéa & Moa annars också.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, är inte så besatt av kändisar.
31. Vem saknade du? Under hela året? Hmm... Ingen tror jag.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jennifer, jonte, trampolinmänniskor också som jag bara träffar på tävlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0