Bronse & skridskor

Idag åkte jag skriskor igen :D Och eftersom det snöade lite häromdagen hade dom plogat massor nere på isen. I form av en kvardat. Men det var även plogat lite utanför, & efter ett tag såg jag att det var skrivet nånting. (Bilden) Det var liksom enormt stort skrivet. Haha. Det var Jocke som hade skrivit det, han heter Bronse i efternamn ;).

Och dom som skulle komma i kväll skulle typ inte komma, utan pappa hade bjudit in hans nya "på g". Hatar ordet "på g". Anna-Carin hete hon iaf. Jag ska träffa henne första gången idag. Sist var det nån som hette Evangeline (stavning?) men dom har typ gjort slut. Hehe, pappa är ute & dansar på klubbar & träffar nya tjejer hela tiden (a). Eller asså när vi är hos mamma.

 puss


Jag var typ hälften så stor som r:et om jag skulle lagt mig ner. Hihi.

  
Jag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0