Skridskor & Saw

Idag åkte vi skridskor fösta lektionen i morse. Fast man höll på att frysa ihjäl & sen när man gick tillbaka var det ännu kallare så man höll på att dö! Haha, skojade, men ganska kallt var det.
Tur att oasen finns så man kan köpa sig en varm choklad :). Mm... Gott & varmt var det.

Efter skolan gick jag, Moa & Lovisa hem till mig för att se Saw IV & Saw V. På vägen går man ju längs tågrälsen en bit & just då kom tåget när vi gick där så jag sa åt Lovisa att hon skulle moona :D Men tråkmånsarna bara vinkade. Jag vinkade inte för smart som jag är tänkte jag att jag skulle kunna känna nån som satt där. Och mycket riktigt så gjorde jag det också för när vi gått en bit fick jag ett sms från Jonte som skrev att han just sett oss ^^ Haha! Vi höll på att dö när vi fick reda på det. ;D

Och i morgon ska kanske trampolingruppen åka & bowla tillsammans. Eller Lukas & Måns sa nånting om det men jag vet inte om det är 100% säkert. Aja, vi får se. Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0