Panikattack & annat

Hallu allihopa! (:
Igår i skolan kom några gymnasieelever & frågade mig, Magda, Linnéa & Ella vad vi hade för fördommar om Täbybor. Hihi. Vi hade inte så många så den där killen frågade om inte vi tyckte dom var fett horiga & var wanna be Danderyd, men var egentligen mer som Vallentuna m.m. Det var kul.

Sen på kvällen skulle ju vi 4 hem till Jennifer.
När vi skulle ta tåget var Magda den ända som hann till det så jag, Linnéa & Ella tog nästa. Dom skulle på i centrum & jag går på en station innan. Så jag satt där i min ensamhet & åt godis medans jag väntade. Sen kom tåget & vi kom till slut hem till Jennifer. Och Jennifer klippte & färgade håret igår! :D Så himla fin vart hon värkligen!

Sen spaade vi under resten av kvällen/natten. Och när vi var som mest seriösa & snackade massor & sånt så kom en mus med en katt efter sig springande förbi Linnéa som satt på en liten trappa till kallbadet. Hon skrek till lite för hon fattade ju först inte vad det var. Sen försvann musen & Linnéa förklarade att det var en mus & Jennifer gick upp ur jacuzzin för att leta efter den.
Sen helt plötsligt började Linnéa hyperventilera & sa att hon höll på att svimma & började gråta. Så jag & Magda sa åt henne att ta ner huvudet mellan knänen så att hon inte svimmar. Men hon var halvt borta så jag gick också upp ur jacuzzin & fick trycka ner hennes huvud. Medans jag var där med Linnéa hittade Jennifer musen så jag gick & öppnade dörren så släppte hon ut den. Sen var allting frid & fröjd igen efter ett tag.
Jag tror Linnéa fick en panikattack pga egen erfarenhet.

Men nu ska jag, Felix & Gustav gå & äta glass. Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0