Upptakts lägret

Nu är jag hemma igen! :D Det var på björkögården i Norrtälje vi var. Och asså det var helt stört kul! Värkligen! Ett av dom roligaste lägrerna i mitt liv. Det är svårt att förklara med ord, så kul var det.
Jag kan inte berätta om allt, eftersom det är så mycket jag har varit med om & lärt känna så väldigt många nya människor. Men lite grann kan jag säga vad som hände.

Våran grupp var där med en annan grupp (grupp 5) som vi var med igår hela dagen. Och för er som tror att man sitter och läser bibeln tillsammans så är det motsatsen till vad vi gör. Fast vi gör så väldigt mycket.

En kul grej som hände till exempel var att jag, Jennifer, Ella & alla andra tjejer som bodde i vårat hus (våran grupp bodde i tre olika hus) hade alla med sig bikini så vi beslöt oss för att gå & duscha & sen kanske pringa ut i snön & sånt ni vet. Så det gjorde vi också och det visste ju killarna som också bodde där så när vi sprang ut låste dom alla dörrarna :O. Och det var några killar där ute också som började kasta snö på oss. Och Ida som jag känner sen tidigare bara stog där och skrattade (hon duschade inte med oss för hon bodde med Josse, Lisa & Mira  i ett annat hus. Så hon stog där i jacka & kläder & bara garvade)
Sen i alla fall fick vi komma in efter ett tag. Hehe ;P

En annan grej också. Samma kväll som det där med duschen så kommer ledarna & säger god natt till alla i alla hus när man ligger i sina sängar, & vi skulle ju inte sova, så när nån i huset såg att ledarna kom så sprang alla in i sina rum, la sig under täckerna & lossas sov ;). Sen när dom gått igen gick vi upp igen. Vi funderade på att gå över till grupp 5's hus, men vi orkade inte så vi gick och la oss. Sen på natten hade rasmus & hans kompisar (dom är från grupp 5) kommit in & kastat snö på oss när vi sov, fast jag vaknade inte utan jag fick veta det nästa morgon ^^ Hihi.

Gud vad jag ser fram emot lägret som är i sommar i en och en halv vecka! Kul kommer vi ha. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0