I väntan på Linnéa

Chattade med Linnéa tidigare idag som sa att hon inte kunde komma fören om låång tid, så jag beslutade mig för att gå ut en stund i det soliga vintervädret :D. Så jag klädde på mig varmt, tog skriskorna, & gick ner till isen för att åka lite :). Det är typ tre decimeter tjock is nu. Förövrigt är det är helt wonderful att gå ner & åka lite helt ensam & bara vara för sig själv & tänka på ingenting. Filifosera & låta tankarna flyga iväg.

Men nu ska jag nog gå & sätta mig nånstans & rita lite (: Hare bra, puss




Kommentarer
Postat av: rosanna

Haha ågren du är så söt :D!

2009-01-07 @ 15:35:13
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: moa

DU KAN JU INTE ÅKA PÅ ISEN SJÄLV PUCKO! TÄNK OM DU SKULLE TRILLA? DÅ SKULLE DU ALDIRG KLARA DIG. ÅKER DU PÅ ISEN SJÄLV IGEN SÅ SKA DU FÅ FAN FATTARU? :P :@

2009-01-07 @ 20:23:54
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0