Sömn

Idag blev jag först väckt vid tolv av ett sms från Lovisa  där det stog så här: "Nu får du vakna :D haha så att du inte sover bort hela dagen :) pusspuss <3" Haha, gulligt va? ^^ Hon visste att jag sov :O. I alla fall, jag sommnade om & vaknade nu för en halvtimme sen kanske. (Typ kvart över fyra). Eller jag vaknade inte. Mamma väckte mig -.-
Sen gick jag & satte mig vid datorn så det känns typ som att det är samma dygn som i går eftersom det hela tiden varit mörkt & så sitter jag här vid datorn precis som igår kväll/natt. Hehe, knasigt (a).

Aja, mamma ropar att hon har gjort lite frukost år mig nu så jag måste draaa ;) puss


Bild från när jag somnade när jag pluggade SO i höstas


Kommentarer
Postat av: Modern

Frukost?

Det var middag. :D

2009-01-04 @ 17:45:58
Postat av: lovisa

hahah vem är bäst?! :D

men du sover så länge :P därför tänkte jag att du inte skulle sova så länge ;) eller asså du brukar ju sova så länge :PP

eller nått sånt xD

2009-01-05 @ 19:24:42
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0