Snöbollskrig

Nu om en stund ska jag på träning som är 18.00-21.00 aldeles strax. Innan dess tänkte jag berätta lite om dagen & dess snöbollar.

Eftersom det snöade i morse var det lite snöbollskrig på skolgården. Inte så jätteseriös. Det var i alla fall Kulturklassen mot vanliga klassen ;) Först var det bara killar, men jag & Linnéa ville också vara med så vi drog med lite folk, eller ja, Jennifer & Lisa & sen Andreas för att gå ut. Fast när vi kom ut hade nästan alla andra gått in. Förutom John Broman som kastade lite på oss & då skulle vi precis kasta tillbaka när han springer in & står där bakom dörren & tittar ut på oss. Hahah.
Så vi tog en massa snö & gick in för att mula homom eller nånting liknande. Men då hade han redan gått in på lektion tror jag. Jaja.
Men nu måste jag dra till träningen. Puss




Kommentarer
Postat av: Erika

broman är joordens fegis :)

fin blogg du har, by the way :) <3

2009-01-30 @ 19:32:22
URL: http://blockstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0