Pappas giiirlfriend

Ja, nu har Anna-Carin kommit hit. Det första man tänkte på var hur läskigt lik hon var en tjej som pappa var tillsammans med några år när jag & Gustav var små. Kerstin hette hon. Jag kanske var åtta eller nåt sånt & det var inte direkt min bästa tid i livet. I alla fall. Anna-Carin var även läskigt smal. Fast hon var liksom glad & trevlig & rolig & så.. Och så hade hon en son som inte var med idag för att han var hos sin pappa. Han heter Felix & är lika gammal som mig. Det ska bli kul att träffa honom sen för det är fösta gången pappas tjej har ett barn som är lika gammal som mig. (:
Aja. Nu ska vi gå & titta på film. "Underbar & älskad av alla" heter den. Många av er har säkert redan sett den. peace


Kommentarer
Postat av: moa

Du kan ju inte lägga ut en bild på en främling? xD

2009-01-05 @ 23:11:12
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0