Myggor & annat skoj

Idag på träslöjden tittade jag ut genom förnstret & såg värsta myggsvärmen! Jag sa det till Lovisa & så svarade hon "Ågren, det snöar -.-" Så smart kan man vara ibland ;). Det var alltså snöflingor jag trodde var stora myggor mitt i vintern. Hehe.

Sen efter skolan åkte jag & Magda till Täby Centrum & köpte fyran till "Twilight" som heter "Braking Down" (stavning?).
Sen åkte vi hem igen & vi tog varsin buss från stationen. Sen gick jag hem från busshållplatsen & kom hem fem i 4. Allt detta gjorde vi inom en timme! Coolt va? ;). Haha.

Sen på träningen idag hade vi väldigt trevligt tycker jag. Eller mest jag & Lukas. Jag var full av energi & jätteglad :). Wiho!

Men nu ska jag gå & ducha. Kom hem från träningen halv tio & har suttit här vid datorn sen dess ;) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0