Lov:ar

Åhh! Det är så mycket jag vill skriva hela tiden men jag vet inte hur jag ska formulera mig. Hehe. Det är så svårt att få en känsla nerskrivet på ett papper eller i det här fallet datorn.

Nu sitter i alla fall pappa & Anna-Carin inne i vardagsrummet & sjunger Singstar. Vi har ju två lite halvt nya Singstar-dvd:er. ABBA & 90's. Också har vi två sen tidigare, Svenska hits & Rn'B. Sen glömmde Ella eller Jennifer sina tre här sen nyår så nu har vi Anthems & Pop också ;). Aja.
Och en grej också, idag sa Jocke nånting ba' "Och då blir det snöbollskrig i skolan i morgn då. Ettorna & tvåorna mot treorna." Och då var min första tanke att det är inte fören på torsdag vi börjar, men sen kom jag på att vi har studiedag ju ;). Fast Ann-Carin sa att Felix också var ledig i morgon så förmodligen är alla högstadieskolor i sthlm lediga i morgon.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0