Lite onödig & ointressant fakta

Jag fick ett sms förut idag av nån som jag inte hade nummret till, & så kollade jag på hitta.se vems nummer det var & det var nån Robin Bengtsson Klemedsson från Stockamöllan som hade skickat det. Så här stog det i sms:et "Moahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah" Exakt så. Vem årkar liksom ^^ Haha, det var lite roligt.

Förövrigt idag har jag inte så mycket att göra. Förmodligen kommer jag sitta här hela dagen & tråka.
Jag skulle vilja träffa Moas kusin Björn, som är här idag men Moa sa att det kanske inte gick :(. Hon är en ond människa. Alla andra vänner har träffat honom förut & hon har pratat ganska mycket om honom men jag får inte träffa honom (??!?!?!!?) ;D haha, skoja.

Aja, ska föröka gå & skaffa mig ett liv nu. puussar

Kommentarer
Postat av: moa

Det kom fler gäster än vad jag räknade med så du skulle nog inte velat komma, sen så fick vi bara en liten stund tillsammans jag, Björn och Ellen ;D

2009-01-04 @ 23:32:26
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0