Internet & girlstore



Nu är jag hos mamma så nu har jag internet igen! :D

I morgon lördag ska jag & Jennifer dra till Girlstore på Kungsberget & åka skidor! Girlstore innebär att dom stänger av parken från alla killar så bara tjejer får vara där. Hihi. Vi ska sova på hotell & vi kommer åka klockan 08.00 i morgon. Men skoj kommer det bli! :D

Men det känns sammtidigt som att man missar så mycket här hemma i åkersberga ;p. Dels så skulle de andra tjejorna ha en liten tjejkväll om det nu blir av. Sen frågade Linnéa om jag ville vara med henne & Jonte & hitta på nånting. Och sen också ringde Majsan igår & frågade om jag skulle med & bowla i morgon med alla andra i gruppen. Men nej, icke sa nicke för jag ska till ju till Kungsberget (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0